AXENDA
03 de Xaneiro, 12:00
Biblioteca de Galicia
Obradoiro de Nadal impartido por Xandobela

Esta é unha proposta que persegue difundir o patrimonio cultural galego relacionado coa nosa tradición navideña entre a xente máis nova. Farase dunha maneira participativa e amena, tratando a literatura oral (os cantos, os romances...); a música (ritmos e melodías empregadas, instrumentos…) e, como non, a petición do aguinaldo.

Público: Familiar (de 4 a 6 anos acompañados dun titor, a partir de 6 anos poden vir sen acompañante)

Lugar: Sala 1 da Biblioteca de Galicia

Prazas: 40

De balde, precisa inscrición na web