AXENDA
28 de Xaneiro, 12:00
Biblioteca de Galicia
Impartido pola ilustradora Minia Regos
detalle de un cuadro abstracto multicolor

Neste obradoiro os/as participantes achegaranse á obra do ilustrador galego Camilo Díaz Baliño, homenaxeado nesta edición do Día da Ilustración. Centrarémonos nos carteis que realizou para diversas campañas, entre elas as que realizou por encargo do Concello de Santiago de Compostela. Estas imaxes serán o punto de partida e servirán de motivación e inspiración para idearen novos carteis. Deste xeito entenderemos que papel desempeñan os carteis na cultura popular, como e por que funcionan e como podemos chegar a crear un cartel coas nosas propias mans.

Público: de 8 a 13 anos

Prazas: 30

*Os/as participantes neste obradoiro deberán traer mandilón ou roupa vella para pintar.

Importante: os formularios de inscrición dos obradoiros da BdG están aloxados na web da Cidade da Cultura, sempre na pestana de "en familia" mais iso non quere dicir que sexa para público familiar, cando así sexa aparecerá así descrito de forma clara, polo tanto prégase respectar a franxa de idades así como a puntualidade na hora de comezo, sendo aconsellable estar na aula 5 minutos antes do mesmo