EXPOSICIÓNS
Coordinador/a:
Elena Díaz del Río López

ANO EUROPEO DO PATRIMONIO CULTURAL

2018 foi declarado Ano Europeo do Patrimonio Cultural, con tres obxectivos fundamentais: fomentar o intercambio e a valoración do patrimonio cultural da rexión, sensibilizar sobre a historia e os valores comúns e reforzar o sentimento de pertenza á alianza de países.

Galicia súmase a esta celebración baixo o lema Somos patrimonio e cunha ampla programación de actividades que se artellan cada mes arredor dun aspecto do patrimonio material, inmaterial, natural e dixital da nosa terra.

Os Camiños de Santiago, a Ribeira Sacra e as Illas Cíes-Parque Nacional Illas Atlánticas son protagonistas dalgúns dos meses, xunto coa cultura popular e os patrimonios documental e bibliográfico, artístico, arqueolóxico, científico, catedralicio e monástico. O patrimonio na escola e as iniciativas coa xuventude completan un calendario repleto de propostas para conmemorar o Ano Europeo do Patrimonio Cultural, unha oportunidade para poñer en valor o noso legado.

Temas para cada mes:

1. Febreiro, mes da Ribeira Sacra