Benvido/a á Biblioteca de Galicia

Benvido/a á Biblioteca de Galicia, a biblioteca central do Sistema Galego de Bibliotecas.

Naceu como institución no ano 1989, coa promulgación da Lei de bibliotecas, que contempla a súa posta en marcha baixo a denominación de Centro Superior Bibliográfico de Galicia e sinala o seu papel como cabeceira do sistema bibliotecario e como conservadora e difusora do patrimonio bibliográfico de Galicia.

A Biblioteca de Galicia configúrase como un centro moderno, xestor, difusor e conservador tanto de materiais tradicionais impresos, como de novos soportes a través de consultas e servizos realizados in-situ, na súa localización da Cidade da Cultura, como realizados en liña ou a través de consultas á súa ampla e pioneira biblioteca dixital.

visita virtual
Libros varios

01/11/2019

Día das librerías

Efeméride destacada do Calendario do Libro e a Lectura no mes de novembro

Sala de lectura de la BdG

01/10/2019

Efemérides do mes de outubro

Día das Escritoras e Día da Biblioteca

Tinteiro, pluma e mapamundi

30/08/2019

Efemérides de setembro 2019

Día da Alfabetización, Día Europeo das Linguas e Día da Tradución

Columna de libros

01/07/2019

Día da Comprensión Lectora, 26 de xullo

Día destacado do mes de xullo do Calendario do Libro e a Lectura

Cartel da exposición

24 Outubro 2019 - 12 Xaneiro 2020

Querida Biblioteca

Mostra de postais dos fondos da biblioteca. Vestíbulo do Edificio do Arquivo e Biblioteca de Galicia

21 Novembro 2019 - 30 Xuño 2020

Primores do Múltiplo: encadernación e coleccionismo na Biblioteca de Galicia

Técnicas de encadernación: dende a súa elección como signo diferenciador dunha obra ou colección, atendendo á capacidade de conservación, ata a consideración de obra artística en si mesma. No vestíbulo do Edificio do Arquivo e Biblioteca de Galicia.

Acceso á Libraría institucional